5 Spørsmål & Svar i

Manglende betaling

Jeg har betalt, men mottar fortsatt betalingspåminnelser?

Hvis du har oppdatert kortet ditt, og du kan se at medlemskapet ditt er aktivt igjen, kan det skje at du fortsetter å motta e-post/tekstmelding fra oss vedr. manglende betalt. Dette skjer hvis betalingen din krysser tidspunktet når vi samler inn data for å sende e-poster og tekstmeldinger, og du skal derfor bare ignorere disse meldingene.

Dette kan også skje hvis du har oppdatert kortet ditt, men vi fortsatt ikke har kunnet trekke betalingen automatisk. I dette tilfellet vil det fremgå på medlemsprofilen din, at medlemskapet ditt fortsatt har manglende betalinger. Her anbefaler vi at du prøver å oppdatere kortet ditt på nytt, eller at du prøver et annet kort.

Du kan se status for betalingen din ved å klikke her.

 

Jeg har mottatt en betalingspåminnelse – er det spam?

Dersom vi ikke har kunnet trekke din månedlige betaling, sender vi deg en betalingspåminnelse på både e-post og tekstmelding. Dette kan verifiseres ved at du kan se på kontoutskriften din at vi ikke har trukket den månedlige betalingen, og du kan også alltid sjekke status på medlemskapet ditt på profilen din. Dersom medlemskapet har manglende betalinger, er det fra oss du har mottatt påminnelsene.

Du kan alltid sjekke statusen på medlemskapet ditt ved å klikke her.
Klikk her for å oppdatere betalingskortet ditt

Er du i tvil, eller mistenker du phishing, er du selvfølgelig alltid velkommen til å kontakte oss via kontaktskjemaet under

 

Kan jeg avslutte medlemskapet mitt med en manglende betaling?

Du kan ikke gjøre endringer i medlemskapet ditt hvis du har manglende betalinger. For å endre medlemskapet ditt, sette det på pause eller avslutte det, må du oppdatere betalingskortet ditt og betale den manglende betalingen. Så snart betalingen er registrert, kan du igjen gjøre endringer i medlemskapet ditt.

Klikk her for å oppdatere betalingskortet ditt

 

Hvorfor kan dere ikke trekke betalingen?

Det kan være flere grunner til at vi ikke kan et beløp automatisk:

  • Betalingskortet er utløpt
  • Betalingskortet er sperret
  • Manglende dekning på betalingskortet
  • Kortutsteder har avvist betalingen (i dette tilfellet må du bare oppdatere betalingskortet ditt med samme kortet.)

Klikk her for å oppdatere betalingskortet ditt

 

Hva betyr "manglende betaling"

Dette betyr at vi ikke har kunnet trekke din månedlige betaling automatisk. Dette kan skyldes at kortet ditt er utløpt, at du venter på nytt kort, at det ikke er dekning på kortet, eller at kortutstederen har avvist betalingen.

Du kan oppdatere betalingskortet ditt på medlemsprofilen din under avsnittet "Betaling"
Du kan også benytte lenken i e-posten vi har sendt deg for å oppdatere betalingskortet ditt.

  •  Gå til medlemsprofilen din
  • Trykk "Betaling"
  • Trykk "Oppdater betalingskort"
  • Fyll ut informasjonen
  • Bekreft oppdateringen

Så snart kortet er oppdatert, registreres betalingen, og medlemskapet blir aktivt igjen.

Klikk her for å oppdatere betalingskortet ditt

 

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt? Ikke bekymre deg, vi sitter klare