6 Spørsmål & Svar i

Reklamasjon av vask

  • Home
  • Reklamasjon av vask
Hvordan lager jeg en reklamasjon på Vask Selv?

Hvis du har opplevd utfordringer med vår Vask Selv eller matterenser, kan du fylle ut kontaktskjemaet nedenfor.

Beskriv nøyaktig hva som har skjedd og legg ved bilder.

 

Hva kan jeg forvente av en vask?

Siden vi har fem forskjellige typer vask, må du selvfølgelig regne med forskjellige vaskeresultater. Heldigvis har vi produktbeskrivelser som beskriver hva du kan forvente av vasken.

Express: Enkel og lynrask bilvask som fjerner løst støv og overflatesmuss, etterfulgt av en lett tørk.

Standard: God og rask bilvask som fjerner det meste løste smusset, etterfulgt av en god tørk.

Premium: Særdeles god og grundig bilvask som fjerner alt løst smuss, etterfulgt av en god tørk.

Premium Shine: Luksus og omhyggelig bilvask som effektivt fjerner alt løst smuss med et skinnende resultat, etterfulgt av en utmerket tørk. 

All Inclusive: Luksus bilvask med All Inclusive som gir deg en skinnende ren bil med alt du trenger, etterfulgt av ekstra tørkning.

Opplever du at bilvasken ikke levde opp til produktbeskrivelsen, kan du kontakte oss via kontaktskjemaet under. Beskriv hvor og hvorfor vasken din ikke levde opp til produktbeskrivelsen, og legg ved bilder av vaskeresultatet ditt.

Hva kan jeg forvente av tørken?

Siden vi har fem forskjellige vasketyper, må du selvsagt forvente ulikt tørkeresultat. Heldigvis har vi noen produktbeskrivelser som beskriver hva du kan forvente av tørken.

Express: Enkel og lynrask bilvask som fjerner løst støv og overflatesmuss, etterfulgt av en lett tørk. 

Standard: God og rask bilvask som fjerner det meste løste smusset, etterfulgt av en god tørk.

Premium: Ekstremt god og grundig bilvask som fjerner alt løst smuss, etterfulgt av en god tørk.

Premium Shine: Luksus og omhyggelig bilvask som effektivt fjerner alt løst smuss med et skinnende resultat, etterfulgt av en utmerket tørk.

All Inclusive: Luksus bilvask med All Inclusive som gir deg en skinnende ren bil med alt du trenger, etterfulgt av ekstra tørkning.

Dersom du opplever at tørken ikke har levd opp til produktbeskrivelsen, vennligst kontakt oss via kontaktskjemaet under og beskriv hvor og hvorfor tørken din ikke levde opp til produktbeskrivelsen og legg ved bilder av tørkeresultatet. 

Jeg har betalt for et tilleggskjøp som jeg ikke har fått – hva gjør jeg?

Har du betalt for et tilleggskjøp du ikke har fått i vasken, så kontakt oss via skjemaet under. Da sørger vi enten for at du får en ny vask, at betalingen blir refundert, eller at du slipper å betale for tilleggskjøpet på din neste månedlige betaling.

 

Må jeg forvaske bilen min?

Vi anbefaler alltid at du forvasker bilen på de stedene der vaskebørstene vil ha utfordringer med å komme til, for å oppnå best mulig resultat av bilvasken.

Det inkluderer typisk inni felgen og eksosrøret, under bakspoileren, rundt sidespeilene, bakruten og bilskiltet bak samt evt. andre fordypninger på bilen. Det er langt fra alle som opplever utfordringer, men typisk vil en bil ha 2–3 steder som krever en forvask.

Du har muligheten til å forvaske bilen med bøtte, børste og såpevann, eller på våre Vask Selv-stasjoner på de lokasjonene som tilbyr denne tjenesten.   

For å se hvor i landet vi har Vask Selv-stasjoner, klikk her.

Er det mulig å lage en reklamasjon på en vask?

Har du opplevd en bilvask som ikke lever opp til våre produktbeskrivelser, er det selvsagt mulig å opprette en reklamasjon på vasken. Bare fyll ut kontaktskjemaet nedenfor. Legg ved bilder av vaskeresultatet ditt fra så mange vinkler som mulig, og send et bilde av kvitteringen eller kontoutskriften din med info om transaksjonen, i tilfelle betalingen skal refunderes.

 

Fant du ikke svar på spørsmålet ditt? Ikke bekymre deg, vi sitter klare